03 august 2006

Datarock

Endelig!

Som dere sikker har fått med dere, er jeg fullstendig rævkjørt på den teknologiske fronten. Ikke har jeg kameramobil (mobilen min er sikkert tre år gammel), ikke har jeg digitalkamera osv. Men i dag, etter to måneders venting, har endelig min fotoforhandler fått inn det digitalkameraet som jeg har bestemt meg for å kjøpe.

Dette vil revolusjonere denne noe tafatte bloggen min, nå skal Bossekop dokumenteres ned til minste lille detalj. Jeg skal prøve å ikke gå helt bananas med naturbilder (kjedelig for alle andre enn en selv), men pøse på med bilder fra mitt ekstremt spennende liv ute i distriktet. Ok, ser jeg en rein må den på trykk. Det ryktes at det er en del rein her oppe.

Jasså gitt.

Jesus, Kristus og Maria, jeg trenger en hobby.

Ingen kommentarer: