19 august 2006

Herr Sur og Frk. Blid

På tur på den fantastiske beachen Lathari. Frk. Blid er også Frk. Haugesund og er høyere enn alle mannfolka i hele Finnmark. Minst.

Frk. Haugesund liker Alta og er glad i en fest. Heldigvis for meg. Det betyr nemlig at hun blir med på Aronnesrocken i dag. I dag skal jeg altså på fest i en hoppbakke. Alta slutter ALDRI å overraske. Og jeg har sagt ja til å finne et gulv til tre tyske aktivister. Som er på tur til Finland. For å aktivisere? Men for hva?? Dette og Aronnesrocken kommer jeg tilbake til.

Spennanes.

Forresten: til alle(???) som savner mine kritiske kommentarer om samfunnet vi lever i, må jeg dessverre skuffe inntil videre. Jeg er nemlig hekta på foto og sklidd ubemerkelig inn i arbeidsnarkis-sfæren igjen (dvs. overtid i ca en måned framover. Hver dag. Og i helgene.) Jeg er dermed indisponibel til å tenke klart om samfunnet rundt meg. Men jeg lover at når høsten setter inn skal jeg begynne å kaste dritt om FrP igjen. Lett. Posted by Picasa

Ingen kommentarer: