26 november 2006

Yo Fro, kom inn på kaffe!

Jeg og Tommy bor i et dyrt lite kott staselig plassert midt på Bossekop torg. Vi bor i tredje og har godt innsyn til alle næringsbyggene som er rundt oss. Etter at vi møblerte om i vår har vi fått en ny hobby: nemlig å følge med på hvem som er på jobb i bygget tvers over "gata". Først var det ei blond stressa dame som satt der natt og dag. Nå har tydeligvis denne dama ansatt Altas eneste mann med afro. Bare det er stort i seg selv. Hva de driver med har vi ikke funnet ut enda (det er sikkert en smal sak, men vi velger å leve i uvisse. Bedre slik).

Uansett, "The Fro" som vi kaller han, sitter der natt og dag! Han er blitt en kjent og kjær følgesvenn. Han sitter forran sin dataskjerm når jeg står opp, når jeg legger meg, på søndagsmorran, lørdagskveld. Imponerende. Jeg skal aldri klage over at jeg jobber mye overtid.

Yo Fro, kom på kaffe da vel!

Ingen kommentarer: