19 januar 2006

Narverne kommer

Det er dessverre et veldig mørkt kapittel i livet mitt: da jeg avsluttet hovedfaget mitt solgte jeg også sjela mi til djevelen ( i dette tilfellet Narvesen). I disse dager raser stormen Narve her oppe i gokkolainen og det er helt %¤&(""=)!!/!&/&!%/%? kaldt. Det er et helvette å sette seg i bilen om morgenen; jeg må kontinuerlig røre på meg for ikke å fryse fast. Uansett, tilbake til djevelen. Hvem er det som egentlig setter navn på alle disse stormene? Jeg mener, kom igjen folkens, Narve? Det er litt mer swung over Katarina og El nokka osv, men Narve? Jeg kommer rett og slett ikke over det. Litt for mye fritid på meg kanskje?

2 kommentarer:

LINN fra klar himmel sa...

Det er alfabetisk! Navnet på stormene og uværet, altså.

Og vi følger vårt eget alfabet, ikke det samme som amerikanerne.

Så etter Narve, kommer et uvær på O. Vi kan bare spekulere, selvsagt.

Blir det Olga? Oluf? Ole? Odne? Olav? Oline? O...?

Grillski sa...

Er det virkelig sant? Jeg trodde det bare var enda et sleipt markedsføringstriks fra Reitan. At han hadde betalt masse pængskjit for å få kalle opp en storm etter bissnissen. Hm, paranoid? Jeg?