20 januar 2006

Argh, dustestorm!

All by my seeeeeeeeeeeeeeeeeeeelf! Se for dere Jan Werner (eller Celine Dion for den saks skyld) som klemmer ut disse herlige strofene. For øyeblikket er denne hit'en soundtracket til livet mitt. How sad is that? Jeg har nå vært alene i en uke fordi min svikefulle samboer har dratt på TIFF for å meske seg med filmfiffen og ikke minst se film 24-7. Hvorfor er jeg hjemme? Noen av oss må holde samfunnet oppe, ikke alle kan dra å fjase rundt i Tromsø hele dagen. Bitter? MOI?

Tilbake til Narve og hvordan en storm ødelegger mitt lille håp om litt moro en fredagskveld: som ensom og litt bitter skulle jeg nemlig å se på Elias Jung på Kroa der en kompis spiller bassgitar. Planen min var å drikke meg til mot og kvinne meg opp til en helaftens alene på byen på konsert. Men hva skjer? Jo Narve setter en stopper for den lille moroa jeg så fram til i helga. WHY???? De står værfast! Hørt sånt tøv! Hva gjorde Jan Baalsrud? Alle som har sett Ni liv vet at han kom seg fram. Narve har også mørklagt jobben min opptil flere ganger i dag. En feil på en ledning i Nordland (som jo bare er ca 100 mil unna Alta) har mørklagt resten av Nord Norge.

Min konklusjon er at Narve rett og slett er et tegn i fra oven. Kanskje det er dommedag som står for tur? Æsj at jeg ikke er Jehovas vitne, jeg kunne jo vært heldig og vært en blant de 177.000 heldige vinnerne av himmellotteriet. Som en stand up kjenning av meg sa så treffende i margefylla på scenen: "fuck Jesus".

4 kommentarer:

Polarprinsessa sa...

NARVE!! Slutt å plage ho Gøril! Det e en ordre. Akkurat som at den arme sjelen ikkje har blitt utsatt for nok terror av onkel Narvesen gjennom flere år. Gi ho fred no.

Grillski sa...

Takk for all støtte i en tung tid. Forsure livet mitt på dette viset er direkte frekt ass!

LINN fra klar himmel sa...

Har han gitt seg nå? Narve, altså? Jeg snakket akkurat med en livredd Guro på en veldig isete hurtigbåt mellom Tromsø og Harstad.

Grillski sa...

Ryktene om Narves død er betydelig overdrevet, han/den/it raser ennå. Men hei, prognosene er bra. For å si det slik, jeg er glad det ikke er meg som er ute på bøljan blå akkurat nå!