28 juni 2006

I was blind.............















Beklager min enorme forsømmelse på bloggolainen, alle dere som hungrer etter Grillski-nytt. Å jeg vet dere er der ute!

Det skjer djævelsk (Br.botn-versjonen av "djevelsk") lite for tida. Bortsett fra tre ting: det er tre dager igjen til ferie (halleluja), jeg har varetelling og jeg har levd i mørket i over en uke nå. Og det siste var bokstavelig talt.

Jeg har øyebetennelse, og på et tidspunkt gikk jeg med briller og solbriller på meg samtidig (kom bare ut å lek). Ute som inne. Fordi de onde onde linsene skader meg. Bastards. Jeg er for øyeblikket halvblind (herlig i og med at jeg skal kjøre sørover på lørdag). Så skygg unna om dere ser en stk mysende Grillski bak rattet retning Trondheim.

Mer hot hot hot muldvarpnytt senere. I promise.

Ingen kommentarer: