22 desember 2006

Can you feel it?

Jeg snakker selvsagt om at sola, min gode gode gode venn, har snudd og er på vei tilbake! Klokka 01.22 i natt fant sola ut at nok er nok. Så den 17. januar sees vi igjen.

Oppdatering av julenytt:

- jeg er ferdig med varetellinga i fra hælvette
- jeg ble vekket av en akevittfull mann i natt ("se kor artig, æ kan lyse telefonen i ansiktet ditt". Vedkommende (du veit hvem du er) skylder meg en STOR julegave. Ps: jeg veit hvor du bor)(hælvette!))
- jeg skal ut å kjøre 40 mil i morra i uværshælvette (hælvette!!)
- hallfest (en hallfest er egentlig det samme som en halv fest siden hall festen foregår i en halv idrettshall). Hvem er det som spiller i år? Lauritz? (hallvete!!!)

Ja det e hælvettes varmt i hælvett!

Godbye jobb, hello freedom.

Ingen kommentarer: