02 januar 2007

Hva skjedde?

OMG. Jula er over, trist men sant.

Hva skal jeg ikke gjøre til neste jul?

- kjøre i bakfylla fra Tromsø til gokk i tett sklætta (dvs. en blanding mellom snø og regn) piskende mot ruta, sporete vei som prøvde å lokke meg i grøfta, skrikerunger (i dette tilfellet er du kvalifisert skrikerunge uansett alder (10, 29 og 34 år spiller ingen rolle!)) hylende i baksetet hver gang det kom en semitrailer i en inngjerdet sving. DJISØSS. Jeg havner aldri i grøfta.
- kjøre bil. PUNKTUM.
- glemme julegaven til nevø i Alta (SORRY!)
- dra til gokk
- feire nyttår i Alta

Men hei, alt i alt var alle enige om at det hadde vært en fin tur.

2 kommentarer:

Polarprinsessa sa...

So close - but yet so far...
Godt nytt år min kjære.

Grillski sa...

Å godt nyttår til deg kjære venn! Det e jo nesten latterlig at man ikkje klare å forsere noen skarve mil på en julekveld. Vi vil til slutt møtes igjen, ja sann mine ord!