19 februar 2007

Britney vs. Grillski


Det måtte komme. Endelig en sak om Britney! Og Grillski! I samme setting! Detta har vi venta på!

Å hvor nær jeg føler meg Britney nå. Vi er så like at vi nesten ser ut som søstre.







Bildet av meg er Grillski anno 1994. Altså en del år siden. Å så sint! Å så ung! Å så fint jeg trodde det var! Husker jeg gikk å vandra rundt i Tromsø sentrum med min blanke skalle og en av byens kjente alkoholikere spurte om han kunne få bomme en sigg hos meg. Klart det som det solidariske mennesket jeg er. Vær så god. Det var tydelig han ville si takk på et eller annet vis og fikk stotret fram: "så fin du var på.... skallen!". Da var det bare en ting å gjøre, spise Snøgg og la det gro.

Britney er en helt annen sak. Hun er kanskje 25? Og skinhead? Sinna naziBritney? Det er en deilig tid dere, Britneys skalle og Anna Nicole Smith danker ut alt annet som skjer i verden. Merkedager. Britneys skalledag. Tror jeg skal foreslå det som nasjonal flaggdag.

Ingen kommentarer: