19 februar 2007

Note to self

Litt av ei helg folkens, litt av ei helg. Rett og slett actionspekket!

Jeg må uansett fortelle om lørdagen og det faktum at jeg bor sammen med en moderne helt.

Vi skulle på konsert på høgkolen og for å slippe garderobekøa slengte vi fra oss klærne våre på jobben min. Ja ja ja ja. Da konserten var slutt oppdaget jeg at man får rett og slett ikke lov til å gå på jobb klokka midt på natta. Ergo gikk vi videre på byen i ca 20 minus. Uten jakke, luer, skjerf og hansker. Altaposten melder om 25 minus på lørdag.

Det var ikke så ille, vi kom oss relativt smertefritt til city (alle vet jo at alkohol hjelper mot det meste, også kulde). Alt var bare easy going og riktig så artig. Problemene meldte seg da vi skulle hjem. Vi gikk for å ta taxi, køa var laaaaang som et ondt år, og det var ikke snakk om å stå der å fryse.

Min kjære helt tar da av seg jakken sin, gir den til meg og (hold dere fast) springer hjem til Bossekop (er et stykke ja) i minus tusen. Uten jakke!

FANTASTISK!

Dette er noe alle menn bør lære noe av.

Ingen kommentarer: